اموزشی

ساخت وبلاگ

بیوگرافی آریانا گرانده همراه با عکس

  • بیوگرافی آریانا گرانده همراه با عکس

    آریانا گراندِیْ-بوتِرا (به انگلیسی: Ariana Grande-Butera) (زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳) که به‌طور حرفه‌ای با نام آریانا گرانده (به انگلیسی: Ariana Grande) () یا آریانا گِرَنده شناخته می‌شود بازیگر و خواننده اهل آمریکا است.

    او فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری را به صورت رسمی در سال ۲۰۰۸ در سن ۱۴ سالگی، در تئاتر برادوی موزیکال ۱۳ آغاز کرد، سپس نقش کت ولنتاین را در سریال ویکتوریوس از شبکه نیکولدین در سال ۲۰۰۹ بازی کرد. پس از چهار فصل، سریال پایان یافت، و آریانا گرانده در سال ،۲۰۱۳ در سریال سم و کت ایفای نقش کرد، ساخت این سریال در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید. همچنین آریانا گرانده برای انیمیشن‌ها هم صداگذاری کرده‌است.

    زندگی و حرفه آریانا گرانده

    اوایل زندگی و شروع حرفه

    آریانا گرانده-بوترا در بوکا راتون، فلوریدا توسط جوان آریانا گرانده، دارنده ۳ کمپانی مختلف از جمله شرکت ساخت کشتی و شرکت کنترل زنگ‌های عموم، و ادوارد بوترا دارنده شرکت طراحی گرافیک بوکا راتون، زاده شد. اسم او از اسم پرنسس اوریانا (از انیمیشن Felix the Cat: The Movie) گرفته شده. آریانا گرانده تباری ایتالیایی دارد. اصالت مادر وی به شهر ابروتزو و پدر او به سیسیل می‌رسد.

    او یک برادر ناتنی بزرگتر از خود به اسم فرانکی گرانده دارد؛ او بازیگر، رقصنده و تهیه‌کننده است و قبلاً جزو رقصنده‌های آریانا گرانده بوده.

    آریانا گرانده رابطه نزدیکی با مادربزرگ مادری خود، مارجوری گراندی دارد. زمانی که او بدنیا نیامده بود، خانواده اش از نیویورک به فلوریدا نقل مکان کردند. در سن ۸–۹ سالگی مادر و پدرش از هم طلاق گرفتند.

    در زمان کودکی، او برای اولین بار در تئاتر کودکان فورت لادردیل، فلوریدا در نقش آنی نمایشنامه ای را بازی کرد. همچنین در برنامه‌های موزیک این تئاتر، جادوگر از و دیو و دلبر هم اجرا داشت. در سن ۸ سالگی او در برنامه karaoke lounge on a cruise ship اجرا داشت، با همکاری ارکسترهای مختلف مثل Florida’s Philharmonic و Florida Sunshine Pops و Symphonic Orchestras؛ این اولین نمایش تلویزیونی بین‌المللی او بود که آهنگ The Star-Spangled Banner را برای گروه Florida Panthers اجرا کرد؛ در ۸ سالگی به دلیل این اجرای قوی لقب ” ویتنی هیوستون کوچک ” را به وی دادند.

    همچنین او بعد از خواندن آهنگ My Heart Will Go On از سلین دیون در سن ۸ سالگی، اسطوره سبک پاپ لاتین گلوریا استفان او را تشویق کرد که به خوانندگی ادامه بدهد. او همزمان با فعالیت‌های هنری اش تحت نظر مدرسه‌های Pine Crest School و North Broward Preparatory School هم تحصیل می‌کرد.

    در سن ۱۳ سالگی او در مورد دنبال کردن حرفه موسیقی جدی شد، با آنکه هنوز تمرکزش روی کارهای هنری تئاتر بود. وقتی او اولین بار به لس آنجلس رفت تا با منیجرهایش ملاقات داشته باشد، میلش به ساخت آلبومی با سبک آر اند بی را نشان داد، او در این باره اینگونه توضیح داد: ” من بهشون گفتم که میخوام یه آلبوم تو سبک آر اند بی بسازم، و اونا گفتن اوه این هدف بزرگیه، ولی کی قراره آلبوم آر اند بی یه خواننده ۱۴ ساله رو بخره؟! ” در سال ۲۰۰۸ گراندی در نقش شارلوت در تئاتر برادوی موزیکال ۱۳ ایفای نقش کرد و در همان سال برای نقشش جایزه National Youth Theatre Association Award که به بازیگران با استعداد و جوان تئاتر داده می‌شد را برنده شد.

    وقتی او به گروه موزیکال ۱۳ ملحق شد، او نمی‌توانست مستقیماً به مدرسه برود ولی به ثبت نام کردن در مدرسه ادامه داد، مدرسه برای او تمام امکانات تحصیلی رو می‌فرستاد تا بتواند با کمک معلم‌های خصوصی تحصیل کند. او همچنین چندین بار در کلاب جاز نیویورک سیتی Birdland اجرا داشت.

    Ariana-Grande

    آریانا گرانده در سال ۲۰۰۹ در مجموعه تلویزیونی نیکلودین به اسم ویکتوریوس نقش کت ولنتاین را بازی کرد که منتقدان و مردم او را برای این نقش بسیار تحسین کردند. او باید هر هفته موهایش را قرمز می‌کرد چون کارگردان اصلی این مجموعه تلویزیونی نمی‌خواست تمام نقش‌های اصلی موی قهوه ای و معمولی داشته باشند، همین‌طور موی قرمز خصوصیت و ویژگی خاصی بود که مردم می‌توانستند با شخصیت کت ارتباط برقرار کنند و این ویژگی را بین کاراکترها فقط او داشت، چون شخصیت او هم از دیگر کاراکترها متفاوت تر بود.

    با اینکه ویکتوریا جاستیس نقش اصلی و مرکز توجه این مجموعه تلویزیونی بود ولی گراندی اولین بازیگر این سریال بود که برای نقشش جایزه دریافت کرد با آنکه هردو نامزد شده بودند، همین‌طور در سریال سم و کت آریانا گرانده تنها بازیگر این سریال بود که دوباره برای نقشش جایزه دریافت کرد، همچنین بر اساس نظرسنجی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی کت ولنتاین محبوب‌ترین کاراکتر سریال‌های نیکلودین است.

    Ariana-Grande

    قسمت اول این مجموعه تلویزیونی در مارس ۲۰۱۰ به نمایش گذاشته شد که با ۵٫۷ میلیون بیننده دومین پربازدیدترین قسمت از یه مجموعه تلویزیونی در نیکلودین بود. این نقش به آریانا گرانده کمک کرد طرفداران بیشتری داشته باشد ولی او دربارهٔ بازیگری و نقشش می‌گوید ” بازیگری جالبه ولی موسیقی همیشه در اولویت و درجه اول برای من قرار داشته ” کاراکتر او از نظر ” اثرپذیر بودن بیش از حد، به آسانی تحریک شدن و به طور کلی دوست داشتنی بودن ” با کاراکتر تای بیچاره در فیلم (Clueless (1995 مقایسه شده (این کاراکتر را بریتانی مورفی بازی کرده)

    همچنین در سال ۲۰۱۰ آریانا گرانده  نقش میریام را در موزیکالِ کوبا لیبِر بازی کرد. بعد از اینکه فصل اول مجموعه ویکتوریوس پخش شد، آریانا گرانده تصمیم گرفت رو حرفه موسیقیش تمرکز کند و کار کردن روی آلبوم اولش رو از آگوست سال ۲۰۱۰ شروع کرد؛ که برای تقویت کردن رنج صدایش با مربی وکالی به اسم اریک وترو همکاری کرد.

    اولین نمایش موزیکالش آهنگ Give It Up در آلبوم Victorious: Music from the Hit TV Show در اوت ۲۰۱۱ بود که همه بازیگرهای مجموعه ویکتوریوس مجبور بودند در این آلبوم همکاری داشته باشند. آریانا گرانده همچنین ویدیوهایی از خودش در حال کاور کردن آهنگ‌هایی از ماریا کری و ویتنی هیوستون در یوتیوب به اشتراک گذاشت. فردی که تحت تأثیر قدرت صدا و استعداد او قرار گرفت، او را با کمپانی ضبط Republic Records آشنا کرد و آریانا گرانده تصمیم گرفت با این کمپانی قرارداد ببندد.

    او اولین کارش در این کمپانی که Put Your Hearts Up نام داشت را منتشر کرد، اما این آهنگ تنها یک سینگل آزمایشی بود و رسمی حساب نمی‌شد. او بعدها توضیح داد که این آهنگ در سبک بابلگام پاپ است که او هیچ علاقه ای به ساختن و دنبال کردن موسیقی در این سبک ندارد. این آهنگ بعدها از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا گواهی گلد (معادل با فروش ۵۰۰هزار نسخه در آمریکا) را دریافت کرد.

    در دسامبر ۲۰۱۲ گراندی در آهنگ Popular Song با خواننده و آهنگ نویس بریتیش میکا همکاری کرد. بعد از اینکه مجموعه ویکتوریوس در فوریه سال ۲۰۱۳ پایان یافت، در همان زمان نیکلودین تصمیم گرفت مجموعه دیگری به اسم سم و کت بسازد که ادامه مجموعه‌های ویکتوریوس و ای کارلی بود و با دو تا از کاراکترهای این مجموعه‌ها یعنی کت ولنتاین (با بازی آریانا گرانده) و سم پاکت (با بازی جنت مک‌کوردی) ساخته شده بود. اولین قسمت در ۸ ژوئن ۲۰۱۳ پخش شد که قرار بود ۴۰ قسمت برای فصل اول بسازند، ولی با تنها ۳۵ قسمت ساخت این سریال پایان یافت و کنسل شد و آخرین قسمت در ۱۷ ژوئیه ۲۰۱۴ به نمایش گذاشته شد. بعد از پایان این مجموعه آریانا گرانده از شبکه نیکلودین بیرون آمد و کل تمرکزش رو کاملاً روی حرفه موسیقیش گذاشت.

    پیشینه هنری

    آریانا گرانده قبل از شروع فعالیت رسمی موزیکال خود در دو ترانه از ساندتراک سریال ویکتوریوس (۲۰۱۱) همکاری داشت. وی طی یک قرارداد ضبط با ریپابلیک رکوردز فعالیت رسمی خود را در ۲۰۱۳ شروع کرد، نخستین آلبوم استودیویی خود، «ارادتمند شما» را در ۲۰۱۳ منتشر نمود که در بیلبورد ۲۰۰آمریکا، رتبه نخست را کسب کرد. تک ترانه آغازین آلبوم، «راه»، با رتبه ۹ وارد ۱۰ ترانه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شد. منتقدان محدوده گستره صوتی گراندی در این ترانه را با گستره صوتی ماریا کری مقایسه کردند. او برای این آلبوم توری به اسم The Listening Sessions برگزار کرد.

    آریانا گرانده دومین آلبوم استودیویی خود «همه چیز من» را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد. دومین آلبوم آریانا گرانده نیز، در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا به صدر جدول رسید. این آلبوم وارد ۱۰ آلبوم برتر جدول رسمی ۳۰ کشور دیگر هم شد. این آلبوم شامل ترانه‌های محبوبی چون «مشکل» و «رهایی» بود که باعث ماندگاری او به مدت ۳۴ هفته در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد در سال ۲۰۱۴ شد. همچنین در سال ۲۰۱۴ او بیشترین تک‌آهنگ را در ۱۰ ترانه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد داشت. در سال ۲۰۱۵ آریانا گرانده برای تبلیغ آلبوم «همه چیز من»، اولین تور جهانی خود به نام The Honeymoon Tour را برگزار کرد. در سال ۲۰۱۶ سومین آلبوم استودیویی خود «زن خطرناک» را منتشر کرد که به رتبه ۲ جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید. اولین تک‌آهنگ آلبوم با همین اسم، در هفته اول با رتبه ۱۰ وارد چارت ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شد. به این ترتیب، گراندی تبدیل شد به تنها فرد در تاریخ موسیقی، که همه تک ترانه‌های آغازین از ۳ آلبوم او در هفته اول وارد ۱۰ آهنگ برتر چارت ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد می‌شوند. در سال ۲۰۱۷ گراندی تور جهانی Dangerous Woman Tour را برگزار کرد.

    طبق آمار، موزیک ویدیوهای آریانا گرانده تا ژوئن ،۲۰۱۷ ۹ میلیارد بار به صورت آنلاین دیده شده‌اند. جایزه‌های او شامل ۳ جایزه موسیقی آمریکا، ۳ جایزه موسیقی ام تی وی اروپا، ۱ جایزه موزیک ویدئوی ام تی وی و ۴ نامزدی برای جایزه گرمی می‌باشد. همه آلبوم‌های او از طرف انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا، نشان پلاتینیوم (برابر فروش ۱ میلیون نسخه در آمریکا) دریافت کردند. آریانا گرانده به موسسات خیریه زیادی کمک می‌کند و دنبال کننده‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. در سال ،۲۰۱۶ مجله تایم او را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال معرفی کرد.

    بیلبورد اشاره کرد که همه چیز من من جنبه دوستانه دارد مانند تلاش‌های قبلی آریانا گرانده نیست، و اظهار داشت:

    همه چیز من یه پروژه الهام گرفته از آلبوم قبلی آریانا به نام ارادتمند شما است. اگرچه این همه چیز من بهتر از ارادتمند شما در ۲۰۱۳ است. اهنگ‌های «مشکل» و «رهایی» مانند تک اهنگ‌های «برای آخرین بار» و «چرا سعی می‌کنید» دارای ملودی زیبا و بی عیب و نقص است که معمولاً برای بزرگترین خواننده‌های بزرگ زن پاپ در جهان می‌باشد.

    سبک موسیقایی و تأثیرات

    ارادتمند شما (Yours Truly 2013)

    آریانا گرانده بر روی این آلبوم ۳ سال کار کرده، این آلبوم در نخست قرار بود اسمش خیالبافی (Daydreaming) که اسم یکی از ترک های آلبوم هم بود، باشد اما بعدها به ارادتمند شما (Yours Truly) تغییر نام یافت. آریانا گرانده ترانه نویس اصلی ۶ تا از ترانه های آلبوم بوده. ارادتمند شما در ۳ سپتامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شد که در هفته اول با فروش ۱۳۸۰۰۰ نسخه (۱۰۸۰۰۰ نسخه دیجیتالی ۳۰۰۰۰ نسخه فیزیکالی) به رتبه نخست جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید؛ بنابراین گراندی تبدیل شد به پانزدهمین خواننده زن تاریخ و دومین خواننده زن این دهه که اولین آلبومش به صدر جدول بیلبورد میرسد. ارادتمند شما همچنین در هفته اول وارد ۱۰ آلبوم برتر چارت رسمی کشورهای انگلستان، کانادا، هلند، ایرلند، استرالیا، دانمارک و ژاپن شد. بعد از منتشر شدن آلبوم ارادتمند شما مجله بیلبورد گراندی را به عنوان چهارمین هنرمند محبوبِ جوان سال ۲۰۱۳ و محبوب ترین هنرمند زیر ۲۱ سال معرفی کرد. طبق گفته منبع معتبر ChartMasters ارادتمند شما تا به حال بیش از ۲.۵ میلیون فروش جهانی داشته، که ۱ میلیون فروش در آمریکا بوده و گواهی پلاتینیوم آمریکا را دریافت کرده. اولین سینگل این آلبوم The Way در هفته اول بیش از ۲۱۹۰۰۰ نسخه فروخت و با رتبه ۱۰ وارد چارت بیلبورد هات ۱۰۰شد، و در هفته بعد به رتبه ۹ رسید و در کل ۲۶ هفته در چارت قرار داشت، وارد ۱۰ آهنگ برتر چارت پرفروش ترین آهنگ های دیجیتالی بیلبورد آمریکا هم شد و برای فروش ۳ میلیونی در آمریکا ۳ پلاتینیوم از طرف RIAA دریافت کرد. به این ترتیب گراندی تبدیل شد به چهارمین خواننده زن تاریخ که اولین سینگلش در هفته اول وارد ۱۰ آهنگ برتر چارت بیلبورد هات ۱۰۰ میشود، همینطور سینگل The Way در کنار سینگل های Roar از کیتی پری، Suti & Tie از جاستین تیمبرلیک، Best Song Ever از گروه وان دایرکشن جزو آهنگ های سال ۲۰۱۳ با بیشترین فروش در هفته اول بود (۴مین به طور کلی و ۲مین بین خوانندگان زن) .

    دومین سینگل آلبوم Baby I با فروش بیش از ۱۴۱۰۰۰ نسخه در هفته اول با رتبه ۲۱ وارد چارت بیلبورد هات ۱۰۰ و با رتبه ۶ وارد چارت پرفروش ترین آهنگ های دیجیتالی بیلبورد آمریکا شد؛ آریانا گرانده تنها خواننده زن سال ۲۰۱۳ بود که دو تا سینگلش در هفته اول وارد ۱۰ ترانه برتر چارت پرفروش ترین آهنگ های دیجیتالی میشدند. همچنین سینگل Baby I دارای گواهی پلاتینیوم ژاپن است، و تا به حال بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در آمریکا فروخته که دارای شرایط دریافت گواهی گلد در این کشور است. سومین و آخرین سینگل Right There با رتبه ۸۴ وارد چارت بیلبورد هات ۱۰۰ شد و از طرف RIAA گواهی گلد دریافت کرده، گرچه با فروش ۱ میلیون در آمریکا میتواند گواهی پلاتینیوم دریافت کند. سینگل تبلیغاتی به اسم Almost Is Never Enough هم از این آلبوم منتشر شد که با رتبه ۸۲ وارد چارت بیلبورد هات ۱۰۰ شد. برای تبلیغ بیشتر آلبومش توری به اسم The Listening Sessions برگزار کرد، این تور قرار بود جهانی باشد ولی چون آریانا گرانده هنوز با شبکه نیکلودین قراداد داشت و باید در سریال نیکلودین بازی میکرد نتوانست تورش را ادامه بدهد و با ۱۱ اجرا در آمریکا پایان یافت. در مراسم American Music Awards برنده جایزه بهترین هنرمند جدید سال شد. همچنین به دلیل پیشرفت هایی که در سال ۲۰۱۳ داشت از طرف مراسم Music Business Association جایزه دریافت کرد. او در همان سال یک آلبوم چند آهنگه مختص کریسمس به اسم Christmas Kisses هم منتشر کرد. آلبوم Christmas Kisses به دلیل داشتن آهنگ های کریسمس کلاسیک با سبک R&B کلاسیک مورد تحسین قرار گرفت.

    دومین آلبوم استودیویی او، همه چیز من (۲۰۱۴)، نیز توانست در ایالات متحده رتبه نخست را کسب کند. این آلبوم شامل ترانه‌هایی محبوبی چون «مشکل» و «رهایی» بود. این آلبوم به صورت ۳۴ هفته پی در پی در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد آمریکا جزو ده آلبوم برتر بود و در سال ۲۰۱۴ بیشتر از هر خواننده دیگری تک‌آهنگ‌های او جزء آهنگ‌های برتر بودند.

    آریانا گرانده

    صدا

    آریانا گرانده صاحب یک صدای ۴ اکتاوه و گستره صوتی

    زندگی شخصی

    آریانا گرانده تباری ایتالیایی دارد. اصالت پدر وی به شهر سیسیل و مادر او به ابروتزو می‌رسد.

    تورها

    خواننده اول

    • تور جلسات شنوایی (۲۰۱۳)
    • تور ماه عسل (۲۰۱۵)
    • تور زن خطرناک (۲۰۱۷)

    جشنواره (خوانندگان گوناگون)

    • توپ صدا ۲۰۱۳
    • توپ صدا ۲۰۱۴
    • توپ صدا ۲۰۱۶

    افتتاحیه

    • تور باور – جاستین بیبر ۲۰۱۳

    انفجار تروریستی مه ۲۰۱۷

    در حدود ساعت ۲۲:۳۵ روز ۲۲ مه ۲۰۱۷ پس از اجرای آریانا گراند در یکی از بزرگترین سالن‌های سر پوشیدهٔ شهر منچستر بریتانیا، طی یک بمب‌گذاری که منجر به انفجار شد، باعث جان باختن ۲۲ تن و مجروح شدن حدود ۵۰ تن شد.  این بمب‌گذاری مرگبارترین حمله در خاک بریتانیا پس از بمب‌گذاری‌های ۲۰۰۵ لندن بوده‌است.

    آریانا گرانده

    ترانه شناسی

    • ارادتمند شما (۲۰۱۳)
    • بوسه کریسمس (۲۰۱۳)
    • همه چیز من (۲۰۱۴)
    • زن خطرناک (۲۰۱۶)
    • شیرین ترین (۲۰۱۸)

    فیلم‌شناسی

    • ملکه‌های جیغ (مجموعه تلویزیونی ۲۰۱۵)
    • سوییندل (۲۰۱۳) فیلم سینمایی
    • آی کارلی
    • وینکس کلاب
    • مرد خانواده
    • پخش زنده شنبه شب
    • پخش زنده تق تق
    • مسابقه صدا
    • مسابقه زن‌پوش روپال
    • هیراسپری لایو

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی,آریانا,گرانده,همراه,با,عکس,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 272 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:49

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 238 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:26

دانلود بازی EVERSPACE Encounters + Update v1.3.1 برای PC

  • دانلود بازی EVERSPACE Encounters + Update v1.3.1 برای PC

    بسته الحاقی برای دانلود بازی EVERSPACE Encounters منتشر شد. بسته الحاقی Encounters را می توان اولین توسعه دهنده ی اصلی برای بازی EVERSPACE دانست که محیط بازی را با کاراکترهای داستانی و روایت های جدید غنی می کند. وجود یک کشتی کاملا جدید، اسلحه ترسناک و بسیار سنگین، دشمنان اضافی و بسیاری امکانات دیگر همه در بسته الحاقی Encounters گنجانده شده اند. پنج داستان جدید به همراه کاراکترهای جدید در اختیار شما قرار گرفته که هرکدام از آن ها انگیزه ها و آرمان های خود را دارند. آیا تا به حال شکارچی ربات که فرانسوی صحبت کند و بیشتر به فکر ساختن تا خرابکاری باشد را دیده اید؟ معلومه که نه! یا یک دانشمند بیگانه و فضایی که شما را برای شکار موجودات فضایی بفرستد؟ بله دقیقا…! موجودات در فضا!

    EVERSPACE Encounters PC-CODEX

    |آپدیت بازی Update v1.3.1-CODEX اضافه شد|

    دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters

    عنوان Everspace یک بازی تیراندازی سه بعدی با داستانی غیر خطی است که شما را برای بقا در فضا به چالش می‌کشد. در این بازی شما باید با هواپیماهای فضایی خود به جنگ با دشمن بروید و البته امکان ارتقای این هواپیماها نیز از جمله ویژگی‌های بارز بازی است. اگر گوشی هوشمند داشته باشید و بازی Galaxy on Fire را روی گوشی خود تجربه کرده باشید، احتمالا با طبع سازندگان Everspace هم تا حدودی آشنا هستید؛ زیرا سازندگان Galaxy on Fire، بازی Everspace را خلق کرده‌اند. شاید شما بگویید که این بازی الهام گرفته از بازی‌های FTL و Freelancer است که چه طرفداران جدید و چه قدیمی به‌طور یکسان با آن‌ها خاطره داشته‌اند. علاوه بر این ما در ساخت Everspace از بازی‌های Rogue Legacy و The Binding of Isaac که عناوین بسیار خوبی در سبک فضا و تیراندازی بودند، ایده گرفتیم.

    تصاویری از محیط بازی:

    دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters

    دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters

    دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters دانلود-بازی-EVERSPACE-Encounters

     Encounters is the first major expansion for EVERSPACE™, enriching the game world with new story characters and questlines, a brand-new player ship, freighter-loads of novel equipment, additional enemies, and much more. Impress your peers with the new Colonial Sentinel, a medium fighter craft, and make use of its powerful shield and advanced electronic warfare capabilities. Mileage may vary. Play five new quest lines and meet new characters, each with their own motivations and agendas. Ever met a robot bounty hunter with a French accent who would rather create than destroy? Of course not. Or an alien scientist who sends you on a hunt for space creatures? That’s right. Creatures… in space.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: 32/64-bit Windows 7 / 8.1 / 10
    Processor: Intel CPU Core i3
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: Nvidia GTX 480 / AMD Radeon HD 5870
    DirectX: Version 10
    Storage: 700 MB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: 32/64-bit Windows 7 / 8.1 / 10
    Processor: Intel CPU Core i5
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 / AMD Radeon R9 280X
    DirectX: Version 11
    Storage: 700 MB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,EVERSPACE,Encounters,Update,v1,3,1,برای,PC, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 248 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:50

طرز تهیه خوراک لوبیا سبز خوشمزه با قارچ تازه

  • طرز تهیه خوراک لوبیا سبز خوشمزه با قارچ تازه
    دسته : آشپزیتاریخ: ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    طرز تهیه خوراک لوبیا سبز خوشمزه با قارچ تازه

    در یکی دیگر از پست های آشپزی سایت نازشو در فصل تابستان برای شما طرز تهیه یک خوارک فوق العاده خوشمزه به نام خوراک لوبیا سبز به همراه قارچ های تازه و خوشمزه را برای شما قرار دادیم. در فصل تابستان که لوبیا سبز تازه وجود دارد کلی غذا های خوشمزه با این ماده غذایی بسیار مفید می توانند درست کرد که چند وقت پیش برای شما طرز تهیه کوکو لوبیا سبز خوشمزه برای شام را قرار دادیم که با کلیک در این قسمت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. ما بزودی بازهم آموزش غذا های بیشتر خواهیم داشت که در آن لوبیا سبز یکی از مواد اصلی تهیه می باشد چون این ماده غذایی بسیار مفید بسیار در سفره ما جاش کم است و امیدواریم با این آموزش دوباره استفاده از آن ها زیاد شود. و سال بسیاری این است که چه غذایی با لوبیا سبز درست کنم که در اینجا یکی از جواب ها را می توانید پیدا کنید ما در این پست سعی کردیم با آموزش بسیار ساده به شما درست کردن یک غذای فوق العاده جدید را یاد دهیم امیدواریم با تهیه این غذا و سرو آن برای مهمان ها یا خانواده نهایت لذت را از طعم و مزه اش ببرید.

    مواد لازم برای تهیه خوراک لوبیا سبز خوشمزه با قارچ تازه

    لوبیا سبز تازه خرد شده : 500 گرم

    قارچ تازه حلقه شده : 300 گرم

    هویج خلال شده : 2 عدد

    پودر سیر : 1/4 قاشق چای خوری

    پیاز خرد شده : 1 عدد

    کره : 1/4  پیمانه

    نمک : 1 قاشق چای خوری

    فلفل سیاه : 1/4 قاشق چای خوری

    طرز تهیه خوراک لوبیا سبز خوشمزه با قارچ تازه

    برای آغاز به کار آموزش طرز تهیه خوراک لوبیا سبز و قارچ تازه در اولین قدم لوبیا سبز و هویج را در یک قابلمه که تا نیمه آب دارد، بریزید و بر روی حرارت قرار دهید تا خوب بپزند. در ادامه کار طرز تهیه این خوراک خوشمزه شما باید کره را در یک قابلمه روی حرارت بگذارید تا آب شود. پیاز و قارچ را در کره کمی سرخ کنید.

    سپس لوبیا سبز و هویج پخته شده را در ظرفی بریزید و نمک ، سیرو فلفل را به آن اضافه نمایید و هم بزنید و سپس پیاز و قارچ را اضافه کنید. به مدت شش دقیقه روی حرارت ملایم​​ تفت دهید. بعد درست شدن می توانید آن سرو کنید اگر به سیب زمینی پخته علاقه داشتید اضافه کردن آن به این غذا طعم آن هم بسیار بهتر می کند که استفاده کردن از آن خالی از لطف نیست.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تهیه,خوراک,لوبیا,سبز,خوشمزه,با,قارچ,تازه, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 194 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:22

طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

  • طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    امروز طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی و شیک را مرحله به مرحله بشما اموزش خواهیم داد، به علاوه آموزش پخت زرشک پلو، طرز تهیه نودل گوشت و سبزیجات را هم بشما خواهیم آموخت. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بهترین دستور پخت ها رابه شما بیاموزیم.

    زرشک ازجمله موادی است که در اغلب غذا هاي ایرانی استفاده می شود و می توان آنرا در فروشگاه‌ها یافت. ازآنجایی‌که طعم زرشک تقریبا ترش‌مزه است عده اي از افراد که به طعم شیرین علاقه‌مندند کمی شکر به آن اضافه می کنند تا طعم آن شیرین شود، اما اگر شما به غذای ترش علاقه‌مندید از شکر استفاده نکنید. این غذا با مرغ تهیه می شود.

    = برای ۴ نفر

    = زمان لازم برای تهیه: ۲۰ دقیقه

    = زمان لازم برای پخت: ۱ ساعت

    مواد لازم

    = ۲ فنجان برنج

    = ۲ قاشق غذاخوری نمک

    = یک‌دوم فنجان زرشک خشک، خیس شده

    = ۲ قاشق غذاخوری شکر

    = یک‌دوم قاشق چای‌خوری زعفران ساوییده

    = ۵ قاشق غذاخوری کره

    = ۱ شماره سیب‌زمینی بزرگ

    = آب

    طرز تهیه

    ۱. برنج را چند بار بشویید تا کاملاً تمیز شود. سپس برنج رابه مدت نیم ساعت در آب قرار دهید و کمی نمک اضافه کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۲. در همین حین زعفران را در فنجان ریخته و یک‌چهارم فنجان رابا آب داغ پر کنید و کنار بگذارید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۳. یک قابلمه آب را روی دما بگذارید تا بجوشد سپس برنج خیس خورده و نمک را اضافه کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۴. برنج رابه مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی دما بگذارید تا بجوشد، زمانی که برنج نرم شد باید آنرا آبکشی کنید. درصورتی‌که برنج بیش‌ازحد نرم شود به هم می‌چسبد. بهترین زمان برای آبکشی برنج زمانی است که برنج از بیرون نرم و از داخل کمی سفت باشد. اینکار باعث می شود برنج در زمان سرو کردن ظاهر خوبی داشته باشد. سپس برنج را دریک آب کش بزرگ آبکشی کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    نکته: در زمان جوشیدن برنج آنرا هم نزنید.

    ۵. دوباره قابلمه را روی گاز قرار داده و ۲ قاشق غذاخوری کره اضافه نمایید. سیب‌زمینی‌ها را همانند تصویر یا به هر شکلی که خودتان دوست دارید خرد کرده ودر کف قابلمه قرار دهید. با اینکار برنج به کف قابلمه نمی‌چسبد، همچنین ته‌دیگ سیب‌زمینی خوشمزه‌اي خواهید داشت.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۶. برنج را اضافه کرده و درب ظرف را بگذارید. بگذارید برنج پخته و بخارش بلند شود «حدود ۳ تا ۵ دقیقه»، سپس دما را کاهش دهید. یک قاشق غذاخوری کره به روی برنج اضافه کرده و بگذارید تا یک ساعت در دمای کم بپزد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۷. دو قاشق غذاخوری کره را در تابه ریخته و روی دما بگذارید. زرشک‌ها را آبکشی کرده و به تابه اضافه کنید. شکر و یک قاشق غذاخوری زعفران را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا زرشک خوب با کره و شکر مخلوط شود. یک یا دو دقیقه این مخلوط را هم بزنید زیرا در غیر این صورت زرشک می‌سوزد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    ۸. ۴ یا ۵ قاشق غذاخوری برنج را از قابلمه برداشته و با زرشک و آب زعفران باقی‌مانده مخلوط کنید. آنرا برای تزئین کنار بگذارید. برنج را در بشقاب ریخته و برنج همراه با زعفران و زرشک را بر بالای آن قرار دهید. ته‌دیگ سیب‌زمینی را هم به آن اضافه کرده و سرو کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    زرشک پلو خوش طعم و جذاب شما حاضر شده است

    در ادامه: طرز تهیه نودل گوشت و سبزیجات

    این نودل را می توان با سبزیجات موجود در یخچال آماده کنید. برای پختن این غذا باید چند مورد را درنظر بگیرید: ظرف را کاملاً داغ کنید. هرگز مواد زیاد را دریک ظرف کوچک سرخ نکنید، این اشتباه باعث می شود که مواد شما خوب سرخ نشود.

    شش قدم برای تهیه نودل ویژه با گوشت و سبزیجات

    ۱-نخستین قدم برای سرخ کردن سریع این غذا این است که تمام مواد را آماده کنید. سبزیجات را خرد کرده و به ترتیب درکنار اجاق‌گاز قرار دهید. «همیشه سس سویا را رقیق کنید، به این صورت که یک پیمانه سس سویا باشد و یک پیمانه آب، زیرا زمانی که سس سویا را داخل تابه داغ بریزید، آب اضافه‌شده تبخیر میشود و سس سویا باقی میماند.»

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    آماده کردن مواد اولیه

    ۲-نودل خودرا انتخاب کنید.

    نودل هاي بلند انتخاب خوبی هستند. آن‌ها را پخته و سپس خنک کنید. حتی میتوانید به‌جای جوشاندن نودل آنرا در آب خیس کنید. اینکار تنها ۱۰ دقیقه از وقت شما را میگیرد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    نودل ها را پخته و سپس خنک کردن آن ها

    ۳-اول پروتئین «گوشت یا مرغ» را بپزید

    پس‌ از این که پروتئین سرخ شد نصف سس سویا را اضافه کنید. پروتئین را دریک بشقاب ریخته، تابه را تمیز کنید و دوباره روی حرارت بگذارید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    پختن گوشت و سپس افزودن سس سویا به آن

    ۴-سبزیجات را حرارت دهید تا کاملاً سرخ شوند.

    یادتان باشد ابتدا سبزیجاتی را سرخ کنید که به مدت‌زمان بیشتری نیاز دارند. اول هویج، بعد زنجبیل و سپس سیر.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    سرخ کردن سبزیجات

    ۵-همه ی مواد را در تابه بریزید و تفت بدهید تا حرارت ببینند

    نصف دیگر سس سویا را نیز اضافه کنید.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    تفت دادن همه ی موارد باهم در تابه و افزودن سس سویا

    ۶-چاشنی‌ها را اضافه کنید

    تره و پیازچه – البته در غذا هاي آسیایی چاشنی لازمه غذاست، بنابر این اضافه نمودن آن اختیاری نیست. زیرا طعم و مزه را کاملاً تغییر میدهد.

    طرز تهیه زرشک پلو رستورانی مجلسی + بهترین طرز تهیه نودل گوشت

    افزودن چاشنی ها

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تهیه,زرشک,پلو,رستورانی,مجلسی,بهترین,طرز,تهیه,نودل,گوشت, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 195 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:07

مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

  • مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

    دید کلی :

    هدف از این مبانی نظری بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

    *** قابل استفاده برای گروه مدیریت 

    چکيده
    در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد مالی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات با استفاده از روشی نوین است. از فازی AHP برای وزن دهی به شاخص های ارزیابی عملکرد و از فازی تاپسیس و فازی ویکور برای رتبه بندی شرکت های مورد مطالعه استفاده می شود.

    در این پژوهش از ترکیبی از معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد و معیارهای مبتنی بر ارزش برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت های دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات در سال ۱۳۸۸ استفاده می شود. جامعه آماری این پژوهش شرکت-های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنایع دارویی، گروه فلزات اساسی و گروه خودرو و ساخت قطعات است. استفاده از رویکرد فازی در رتبه-بندی شرکت های بورس دقت اطلاعات ورودی به نرم افزار-های رتبه بندی را به شکل محسوسی بالا می برد. نتایج این پژوهش که به ارائه دو مدل نوین و با دقت بالا در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها منتج شد، می تواند برای گروههای مختلف اعم از سرمایه گذار، سازمان بورس و دیگر استفاده کننده گان، مفید واقع می شود. 

    کليد واژه ها: ارزیابی عملکرد مالی، تاپسیس، ویکور، فازی AHP، معیارهای مالی.

    اهميت و ضرورت پژوهش
    مقابله با چالش های پیش روی سازمان ها نیازمند آن می باشد که مدیران آن ها الگوی مناسبی از اندازه گیری عملکرد داشته باشند تا بتوانند به بهبود مستمر در تمام زمینه ها دست یابند. با ظهور روش های نوین و استفاده از این روش ها به همراه معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)، ارزیابی عملکرد شرکت ها متحول شد. اما هنوز می توان با استفاده از ترکیب روش های مختلف و استفاده از معیارهای مالی جدید، دقت اطلاعات خروجی را افزایش داد. استفاده از رویکرد فازی، به منظور مقابله با ابهام موجود در داده های ورودی، در کنار نرم افزارهای AHP، تاپسیس ، و ویکور  که هریک دارای ویژگی های منحصر به  فردی می باشند، می تواند یک پژوهش کاربردی ویژه در حوزه ی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها ارائه دهد. شکاف میان مالکان و مدیران یکی از مشکلاتی است، که استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نشان داده است که نمی تواند این مشکل را حل کند. با استفاده از ترکیب معیارهای مبتنی بر ارزش و معیارهای سنتی حسابداری می توانیم این شکاف را به نحو چشم گیری کاهش دهیم.این پژوهش درصدد ارائه روش های ترکیبی نوین با استفاده از تکنیک های جدید و ادغام معیارهای حسابداری و معیارهای مبتنی بر ارزش، به منظور پوشاندن نقاط ضعف روش های قدیمی و بررسی تطبیقی نتایج این روش هاست.

    اهداف پژوهش
    نیاز به ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با استفاده از یک روش دقیق به منظور کمک به سرمایه گذاران در اتخاذ تصمیمات ، به  دلیل آن که  تجزیه وتحلیل صورتهای مالی شرکت ها نیاز به تخصص مالی دارد، ضروری به نظر می رسد.
    هدف از این پژوهش، ارائه یک روش ترکیبی، با استفاده از رویکرد فازی و با بکارگیری روش های نوین ارزیابی عملکرد، براساس معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP) و معیارهای مبتنی برارزش (VFP) است.

     مسأله پژوهش
    همان گونه که در بخش قبلي بيان شد، شرکت هاي فعلي، شرکت-هايي هستند که مالکيت آنها در اختيار گروه هاي مختلف مي-باشد و هريک از آنها هدفهاي متفاوتي دارند. طبق نظريه نمايندگي، بين مالکان و مديران شرکت ها ممکن است تضاد منافع وجود داشته باشد. به گونه کلي، تئوري نمايندگي براي تحليل ارتباط نماينده و مالک در واحدهاي اقتصادي که مالکيت و مديريت آن از يکديگر جدا باشد، استفاده شده است، اما بنظر می رسد یک شیوه کارا برای حل مشکلات بین مالک و مدیر وارد کردن یک پارامتر اندازه گیری دقیق مورد تأیید دو طرف است. 


    ارزيابي عملكرد شركت ها از مهمترين موضوعات مورد توجه سرمايه گذاران، اعتبار دهندگان، مديران و دولت ها است. در دنیای رقابتی امروز ایجاد یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد شرکت ها امری ضروری است. سرمایه گذاران علاقه مند هستند دریابند از سرمایه گذاری انجام شده چه اندازه ایجاد ارزش شده است. سرمایه گذاران در بازار سهام همواره درصدد کسب سود بالا هستند، آنها سهامی را خریداری می کنند که از نظر آنها بهترین سهم باشد و بیشترین سود و بازده به آنها تعلق گیرد (یحیی زاده و همکاران، 1388: 92). همچنین سهامداران به عنوان مالکان واحد تجاری، از مدیران می خواهند تا ارزش سرمایه گذاری  آن ها را به حداکثر برسانند. به منظور نیل به این هدف، ازگذشته، با استفاده از سود عملیاتی یا نسبت های مالی به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ها پرداخته شد. نرخهای مالی نقش مهمی در اندازه گیری عملکرد و وضعیت مالی یک واحد تجاری ایفا می کنند. مطالعات زیادی سودمندی نرخهای مالی را به اثبات رسانده است (چن و شمیردا  ،1981: 67). اما به علت اینکه این معیارها دارای نقاط ضعف عمده هستند، عملکرد شرکت ها را به نحو مطلوبی ارائه نمی دهند.


    ارزیابی عملکرد مالی با استفاده از معیارهای سنتی حسابداری نقاط ضعف فراوانی دارد. در ارزیابی عملکرد به روش سنتی به دلیل اینکه فقط به سود حسابداری توجه می شود و هزینه ی تامین منابع سرمایه را لحاظ نمی کند، مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است و روش مطلوبی محسوب نمی شود. در معیارهای مبتنی بر ارزش کلیه  هزینه های تامین مالی در نظر گرفته می شود (یحیی زاده و همکاران، ، 1389: 114). معیارهای مبتنی بر ارزش دو ویژگی دارند: اولاً سود نسبت به سطحی از سرمایه گذاری اندازه گیری می شود که برای رسیدن به آن سطح سود به کار رفته است. دوماً ریسک نوعاً از طریق محاسبه ی هزینه ی سرمایه در نظر گرفته می شود (نوروش و حیدری، 1383: 122-123). با انتخاب معیارهای مبتنی بر ارزش در ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها می توان بر هر دو مشکل فائق آمد (آمیلس و دیگران، 2002: 123).


    با توجه به مطالب فوق ، نیاز به ادغام معیارهای مالی سنتی حسابداری (AFP)  و معیارهای مبتنی بر ارزش (VFP ) ، به دلیل آنکه هرکدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند، به شکل محسوسی دیده می شود. اما آیا می توان با استفاده از ترکیب این معیارهای مالی به عنوان ابزارهای سنجش، و ترکیب رویکرد فازی با روش های مختلف به عنوان تکنیک های سنجش به یک روش کارا به منظور ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها دست یافت؟


    فهرست مطالب
     

    فصل دوم: مبانی نظری و پيشينه پژوهش    39-9
    2-1- مقدمه    10
    2-2- مباني نظري    12
    2-2-1- نظریه ارزیابی: اساس اقتصادی ارزیابی عملکرد    12
    2-2-2- ارزیابی عملکرد و معیار ارزیابی عملکرد    14
    2-2-3- مالکیت و تضاد منافع    15
        2-2-4- محدودیت های اساسی پژوهشهای پیشین در رابطه با ارزشیابی    15
    2-2-5- پیش بینی ارزش شرکت با استفاده از متغیرهای حسابداری     16
    2-2-6- مدیریت مبتنی بر ارزش    17
    2-2-7- تصمیم گیری چند شاخصه (MADM)    18
    2-2-8- شاخص های ارزیابی عملکرد    19
    2-2-8-1- معیارهای سنتی حسابداری    19
            2-2-8-1-1 بازده دارایی ها......    19
            2-2-8-1-2- بازده حقوق صاحبان سهام    20
            2-2-8-1-3- نسبت P/E    20
            2-2-8-1-4- سود هر سهم    21
    الف) نقاط قوت سود حسابداری    22
    ب) نقاط ضعف سود حسابداری    22
    2-2-8-2- معیارهای مبتنی بر ارزش    22
           2-2-8-2-1- ارزش افزوده اقتصادی (EVA)    23
    انتقادات وارد بر EVA     24
    انتقاد ساختاری و مفهومی (پائولو استانلیف)    24
    انتقاد محاسباتی (روبن اسکالونا)    25                           
    2-2-8-2-2- ارزش افزوده بازار (MVA)    26
    2-2-8-2-3- ارزش افزوده نقدی (CVA)    27
    2-2-9- منطق فازی    31
    2-3- پیشینه پژوهش    34
    2-3-1- پژوهشهای خارجی    35
    2-3-2 پژوهشهای داخلی    37
    2-4- خلاصه فصل    39


    منابع و مآخذ 
    الف- منابع فارسي    
    ب- منابع انگليسي    


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری بررسی,مقایسه,ای,الگوهای,تلفیقی,جهت,ارزیابی,عملکرد,مالی,شرکت,ها,با,روش,فازی, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:41

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 257 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:36

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 269 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:14

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

اموزشی...
ما را در سایت اموزشی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar studentedu بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:11

لینک دوستان

خبرنامه